30 MILIONŮ VÝPISŮ

První eGovernmentový systém České republiky poskytl občanům na kontaktních místech veřejné správy už neuvěřitelných 30 milionů výpisů. Stalo se tak na pracovišti advokáta v Brně a jednalo se o autorizovanou konverzi na žádost. Důvod k oslavě má i naše společnost - od začátku jsme totiž u toho jako technologický partner.

Za 15 let existence se systém rozrostl a dnes neodmyslitelně patří k základním pilířům českého eGovernmentu. Poskytuje své služby nejenom na kontaktních místech, ale zajišťuje rovněž back-end služby Portálu občana. Nejvíce agend však poskytuje úředníkům veřejné správy na rozhraní CzechPOINT@office.

Jednatel společnosti NEWPS.CZ Martin Řehořek k tomu říká: "Málokdo si uvědomuje, že slouží i jako teritoriální helpdesk systému datových schránek. Člověku to dojde až v případě, kdy potřebuje obnovit přístupové údaje k datové schránce, klidně i v Bangkoku. I to patří mezi agendy systému Czech POINT."

"V době digitalizace je a bude pořád určitá skupina občanů, kteří preferují komunikaci s úředníkem. Buď nemůžou nebo neumí pracovat s počítačem. Pro tyto lidi zde bude asistent kontaktního místa Czech POINT s nabídkou svých služeb", dodává Martin Řehořek.

Společnost NEWPS.CZ je hrdým provozovatele systému Czech POINT.

 

 

 

 

Další články

Jak stát neprodal chytrou karanténu
Více
Vydírání pomocí facebookových inzerátů
Více

Zpět na výpis novinek