IT BUSINESS ANALYST

Hledáme do našeho Delivery týmu nového kolegu/kolegyni na pozici „IT Business Analyst“. Máte zkušenosti a hledáte nové uplatnění? Pak čtěte dál.


Je nás něco málo přes čtyři desítky. Necítíme se být ani malou, ani velkou firmou, zato se snažíme být profesionály a dělat svou práci dobře a kvalitně.

Jsme živý organismus, poskládaný z mnoha jedinečných osobností, které tvoří skvěle sehraný tým. Naši lidé nejsou jen nositeli a realizátory nápadů, jsou i klíčovým faktorem úspěchu a srdcem firmy.

Sídlíme v BB Centru, ve zrekonstruované budově B. Pracujeme v menších kancelářích s příjemnou a uvolněnou atmosférou. Naše kanceláře poskytují nejen pracovní zázemí, ale i klid a pohodu na práci ať už v relax zóně nebo třeba na terase.

Co u nás bude dělat?

  • Komunikovat s klienty, analyzovat jejich požadavky a formulovat zadání z technického a business pohledu.
  • Vytvářet funkční specifikace a připravovat zadání pro vývojáře.
  • Podílet se na návrzích testování nových funkčností, vytváření testovacích scénářů.
  • Vytvářet a spravovat portfolio projektové dokumentace.
  • Dohlížet nad dodržováním specifikace během vývoje (Quality Assurance).
  • Aktivně spolupracovat s projektovým manažerem, architekty řešení a s vývojáři.
  • Spolupracovat na vytváření nabídek v rámci pre-sales procesu 

Požadavky na tuto pozici:

  • Výborné analytické a strukturované myšlení
  • Praxe v oblasti aplikační nebo business analýzy alespoň 3 roky
  • Velmi dobré komunikační schopnosti.
  • Schopnost vypracovat dobře strukturované dokumenty v češtině bez gramatických chyb je výhodou.
  • Znalost angličtiny alespoň na úrovni porozumění odbornému anglickému textu z oblasti IT.
  • Základní znalosti v systémových integracích.
  • Všeobecné znalosti v oblasti informačních technologií.
  • Alespoň základní znalosti práce s aplikacemi MS Word, MS Excel a MS PowerPoint.
  • Předpoklad znalosti modelovacích standardů ArchiMate a UML, znalost BPMN je výhodou.
  • Výhodou znalost CASE nástrojů, především Sparx Enterprise Architect nebo Archi.
  • Výhodou znalost alespoň principů Enterprise architektury (např. standard TOGAF).

Na co se u nás můžete těšit:

  • přátelský kolektiv, žádný open space, práce v menších týmech
  • notebook, mobilní telefon při nástupu, OS dle Vaší volby
  • odpovídající ohodnocení včetně projektového bonusu, stravenky, profesní a jazykové vzdělávání, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, MHD kupon, příspěvek při narození dítěte a další benefity
  • vitamínové středy, relax zóna, firemní teambuilding (více v části "Naše benefity")


Řekli jste si: "to je práce pro mě"?

Pak jste pro nás ideálním kandidátem/-tkou a těšíme se, že se stanete již brzy součástí našeho týmu. Pošlete nám, prosím, Vaše odborné CV. 

Kontakt:
Kateřina Petříková
Mzdová účetní & personalistka
kpetrikova(@)newps.cz
tel.: 777 308 521

 

Důležitá poznámka na závěr:

Zasláním životopisu udělujete naší společnosti  souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a GDPR, o ochraně osobních údajů po dobu výběrového řízení.

Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. NEWPS.CZ s.r.o., prohlašuje, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci společnosti NEWPS.CZ s.r.o. a následně skartovány.

 

Zpět na výpis pozic