IT BUSINESS ANALYST
Hledáme do našeho Delivery týmu nového kolegu/kolegyni na pozici „IT Business Analyst“. Máte zkušenosti a hledáte nové uplatnění? Pak čtěte dál.
Je nás něco málo přes čtyři desítky. Necítíme se být ani malou, ani velkou firmou, zato se snažíme být profesionály a dělat svou práci dobře a kvalitně.
Jsme živý organismus, poskládaný z mnoha jedinečných osobností, které tvoří skvěle sehraný tým. Naši lidé nejsou jen nositeli a realizátory nápadů, jsou i klíčovým faktorem úspěchu a srdcem firmy.
Sídlíme v BB Centru, ve zrekonstruované budově B. Pracujeme v menších kancelářích s příjemnou a uvolněnou atmosférou. Naše kanceláře poskytují nejen pracovní zázemí, ale i klid a pohodu na práci ať už v relax zóně nebo třeba na terase.
Co u nás bude dělat?
- Komunikovat s klienty, analyzovat jejich požadavky a formulovat zadání z technického a business pohledu.
- Vytvářet funkční specifikace a připravovat zadání pro vývojáře.
- Podílet se na návrzích testování nových funkčností, vytváření testovacích scénářů.
- Vytvářet a spravovat portfolio projektové dokumentace.
- Dohlížet nad dodržováním specifikace během vývoje (Quality Assurance).
- Aktivně spolupracovat s projektovým manažerem, architekty řešení a s vývojáři.
- Spolupracovat na vytváření nabídek v rámci pre-sales procesu
Požadavky na tuto pozici:
- Výborné analytické a strukturované myšlení
- Praxe v oblasti aplikační nebo business analýzy alespoň 3 roky
- Velmi dobré komunikační schopnosti.
- Schopnost vypracovat dobře strukturované dokumenty v češtině bez gramatických chyb je výhodou.
- Znalost angličtiny alespoň na úrovni porozumění odbornému anglickému textu z oblasti IT.
- Základní znalosti v systémových integracích.
- Všeobecné znalosti v oblasti informačních technologií.
- Alespoň základní znalosti práce s aplikacemi MS Word, MS Excel a MS PowerPoint.
- Předpoklad znalosti modelovacích standardů ArchiMate a UML, znalost BPMN je výhodou.
- Výhodou znalost CASE nástrojů, především Sparx Enterprise Architect nebo Archi.
- Výhodou znalost alespoň principů Enterprise architektury (např. standard TOGAF).
Na co se u nás můžete těšit:
- přátelský kolektiv, žádný open space, práce v menších týmech
- notebook, mobilní telefon při nástupu, OS dle Vaší volby
- odpovídající ohodnocení včetně projektového bonusu, stravenky, profesní a jazykové vzdělávání, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, MHD kupon, příspěvek při narození dítěte a další benefity
- vitamínové středy, relax zóna, firemní teambuilding (více v části "Naše benefity")
Řekli jste si: "to je práce pro mě"?
Pak jste pro nás ideálním kandidátem/-tkou a těšíme se, že se stanete již brzy součástí našeho týmu. Pošlete nám, prosím, Vaše odborné CV.
Kontakt:
Kateřina Petříková
Mzdová účetní & personalistka
kpetrikova(@)newps.cz
tel.: 777 308 521
Důležitá poznámka na závěr:
Zasláním životopisu udělujete naší společnosti souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a GDPR, o ochraně osobních údajů po dobu výběrového řízení.
Současně potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopisu jsou přesné a pravdivé. NEWPS.CZ s.r.o., prohlašuje, že veškeré Vámi poskytnuté osobní údaje budou shromažďovány a zpracovávány pouze pro vyhledání vhodné nabídky pracovního uplatnění v rámci společnosti NEWPS.CZ s.r.o. a následně skartovány.